lørdag den 18. september 2010

Et lille fødselsdags kort til penge.

Min søster ønskede sig en Ph standerlampe, men sådan en har jeg ikke liiige råd til fnisss
Derfor får hun penge, jeg lavede dette kort af papir fra det utrolig flotte Maja Design.













Blomsterne er fra Prima, div sommerfugle er MS punch, dem er jeg bare super glade for : )










Lille lomme, til pengene. kan godt se at jeg meget snart skal købe mig en borderpunch fra MS, jeg ved bare ikke hvorfor en, jeg skal starte med. Nogen der har ideer, så hold jer endelig ikke tilbage ; )

Rigtig god weekend til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Et rigtig lækkert kort. Ang. border punch der er f.eks doily lace

    SvarSlet
  2. Superflot kort du har lavet. Lækkert papir og blomster.
    Jeg har flere MS punch - og er glad for dem alle. :) Men mest for "around the page" punchene

    SvarSlet
  3. Supersmukt kort i det dejlige papir fra Maja.
    Og flot kort til en pengegave....når du nu ikke vil punge ud med en PHlampe...LOL.
    Jeg ville ønske, jeg havde alle MS punch. De er bare så flotte, og i en god kvalitet.
    Jeg har svært ved at råde, men en neutral blondekant.....er nok det nærmeste jeg kommer.

    SvarSlet
  4. Virkelig flot kort du har lavet. Jeg ønske rmig også en MS border punch og ved heller ikke rigtig hvilken jeg skal vælge til en start, men tænker at den skal være rimelig "neutral" så den kan anvendes til lidt af hvert.

    SvarSlet
  5. Et smukt kort og en fin lomme til penge

    SvarSlet
  6. Superflot kort, du har lavet.
    Hvilken punch? Dem alle ; )
    Næste gnag du kommer til crops er der sikkert et godt tilbud ; )

    SvarSlet
  7. kanon lækkert kort, søde farver og smukke detaljer

    SvarSlet
  8. Sikke en masse fine ting du får lavet.. og jeg kan se, at du fik skaffet nogle "ringe" til din søsters album (jeg havde desværre ikke nogle på lager.

    SvarSlet