torsdag den 20. januar 2011

Mini julealbum

Så blev jeg færdig med mit julealbum : ) det er julen 2009 jeg har scrappet. Der var rigtig mange gode billeder, især af mine børn (unge) jeg har længe ville gøre det, men har bare skubbet det, kender i det ???

Det er et Glimmer Glass Album kit jeg købte for laaaang tid siden, nu skulle det bare bruges.
Der er brugt meget glimmermist, papir fra pinkpaislee Santa´s workshop Mistletoe &Co collection også noget gammelt papir ; ) det skulle bare bruges.

I selve kittet, var der Glimmer Chips, dem har jeg næsten ikke brugt, det virkede bare slet ikke for mig : (
Jeg er blevet ret tilfreds med albummet her kommer billeder : )
Forsiden, voldte mig nogle problemer, det er embossed, men ikke særlig meget. Det endte med at jeg farvede det med arkvarel, og kom noget White Opal (Liquid pearles) samt embossed nogle snefnug, samt sværtede forsiden med Distress ink -Old paper.





Beklager den, lidt dårlige billede kvalitet, men det drillede ; )
Jeg har igen leget med Picasa.
Tak, fordi i kiggede med, håber i får en rigtig god dag. Lige nu skinner solen her i Valby skøøønt



7 kommentarer:

  1. Rigtig flot album. Det bliver et dejligt minde om jeres jul.

    SvarSlet
  2. nejjjj hvor er den flot, og så flotte detaljer waww

    SvarSlet
  3. Et så lækkert et album.
    Ville også gerne sige tusind tak for den dejlige award. Det varmer altid, når der bliver tænkt på en´.

    SvarSlet
  4. SÅ flot du har lavet dit album... en dejlig måde at gemme sine minder på. Jeg synes man kigger mere i en scrap album en i en alm. album

    Ha en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Skønt album og sikke nogle dejlige minder. Tattered angels laver nogle super kits

    SvarSlet
  6. Hvor er det et skønt album! :)..og jeg synes forsiden er blevet super flot! :)
    En rigtig dejlig måde at gemme juleminderne på :)

    SvarSlet