onsdag den 2. februar 2011

Kort til OSH : )

Jeg er i fuld gang med at lave kort til OSH, det er for længe siden jeg har været igang, så nu skulle det være.
Den sidste uges tid, har jeg bare intet scrap fået lavet, der er sket rigeligt af alle mulige andre ting. 

Dumme ting, først faldt Cecilia på skiferien, og slog knæet, vores elskede hund Viggo skulle til dyrlægen med en dårlig tand, og endte op med at få trukket  3 tænder ud . Samtidligt kom min mor akut på sygehuset. Naturligvis var min mand i Århus, så jow... det var lidt stressede 
Heldigvis har alle det godt igen : )

Så jeg skulle bare lave noget hyggeligt, og nemt
Disse kort er kun begyndelsen, har besluttede mig til at lave kort resten af ugen, så må vi se hvor mange det ender op med : ) 

Håber i får en rigtig dejlig uge, og tak for alle jeres kommentarer, de varmer så dejligt.


7 kommentarer:

  1. Sikken nogle dejlige forårskort. De spreder da glæde her i vinterkulden. Er sikker på de komme til at sprede glæde hvor de lander :)

    SvarSlet
  2. Dejlige kort i glade farver. De skal nok gøre glæde flere gange. Først i osh og siden hos modtageren. Godt at alle er okay igen..

    SvarSlet
  3. Sikke dog en uge. Og så er det, at MOR må træde i karakter og ordne det hele selv. Typisk at man lige er alene hjemme, når det ramler....

    Og så fik du lavet nogle ualmindelig søde kort til OSH. Jeg kan så godt lide den enkle stil. Og de er jo oplagte til det formål.
    Dejlige farver du har brugt.

    God restuge - uden problemer....

    SvarSlet
  4. Hvor er det godt, at du forstår at lande på benene igen efter alt det, der forgår omkring dig.

    Skønne kort!

    SvarSlet
  5. Sikke en uge. Jeg håber for dig at den næste bliver bedre. Flotte kort.

    SvarSlet
  6. Ja sikke da en uge - godt alle er OK igen. Og JUBIII - dejligt at se der er kort i støbeskeen til OSH - vi mangler bestemt også - der er så mange fine her. TAK - godt jeg har den store kasse med til Tåstrup og Fifty til at hjælpe med at bære. =0)

    SvarSlet
  7. Hvor har du dog lavet så mange søde kort, på trods af en sådan stresset uge og alle genvordigheder

    Ha en dejlig og afslappet aften

    SvarSlet