søndag den 18. september 2011

Sommeralbum


Til sidste convention var fik jeg dette album af søde Aka : ) Endnu engang 1000 tak.
Jeg har gået rundt og tænkt, hvad jeg ville lave ud af det, ideer havde jeg nok af, men valget var alligevel svært. Som i ved har jeg haft ret svært ved at finde gejsten, så jeg besluttede mig for at lege, og der er blevet leget en del ; ) 
Jeg er ikke færdig endnu, min printer stod pludselig af. Ved i hvad, så er det  KKE fedt at have et lager af printerpatroner ; ( 
Her er nogle billeder af albummet før


Her er lidt billeder hvordan det kommer til at se ud 


Er selv ret spændt på resultatet, men jeg hygger mig.

Rigtig god søndag 

3 kommentarer:

  1. Det ser da i den grad spændende ud - det glæder jeg mig til at se mere til:)
    ...næ det er surt når teknikken pludselig vælger at stå af, det går jo slet ikke - håber du snart kan printe løs igen ;)

    SvarSlet
  2. det ser super spændende og lækkert ud, glæder mig til at se mere

    SvarSlet
  3. INdtil videre ser det rigtig spændende ud :-)

    SvarSlet