mandag den 17. oktober 2011

Meget forskellige julekort.

Så har jeg leget lidt rundt, og prøvet at lave nogle meget forskellige julekort. Ikke alle er jeg lige vilde med, men smag og behag er jo meget forskellige.


Så kan i måske gætte hvorfor et jeg selv bedst kan li : )
Efterårsferie, har vi næsten alle sammen, min datter har lige fået et fritidsjob, så helt holder hun ikke fri.
Vi skal ikke nogen steder, andet en små ture, og have gæster, så jeg burde have tid til at scrappe lidt : )
1000 tak for alle jeres skønne kommentarer og god uge (ferie) til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes de alle er fine, men nr.3 og 4. er lige i øjet for mig :) Så måske du selv synes det samme? Hehe

    SvarSlet
  2. De er da fine allesammen. Men jeg er nok mest til nr 1. (Jeg tror da lige jeg lifter....)
    Det er sjovt at lave lidt forskelligt - og der er kunder til det hele, som een skrev hos mig. Og det er jo nok rigtigt.
    Rigtig god ferie. Man kan sagtens få tiden til at gå, uden at have lagt planer.....siger jeg af erfaring. Tiden løber afsted.

    SvarSlet
  3. Flotte kort allesammen, men min favorit er nr 1.

    Ha' en dejlig ferie!!!

    SvarSlet
  4. Dejligt at de er så forskellige... så er der lidt til enhver smag... Jeg er mest til 1-eren...
    Nyd ferien... her nyder vi jo "ferie" hele tiden... ;o) (med og uden pligter)
    Fortsat god dag.

    SvarSlet