mandag den 20. februar 2012

Little Princess


Det er nogle år siden, børnene har været til fastelavn, de er jo blevet store. Kan dog godt savne det, det var så hyggeligt hvert år at skulle sy dragter til dem begge : )
Jeg fik, bagt nogle ret gode fastelavnsboller igår , så vi kunne hygge lidt, de smagte mums godt : )


Jeg fik lavet et Lo mere igår, ja det går fremad : )


Er dog ikke tilfreds med titlen, man kan næsten ikke se at der står little princess.

Har været alle billeder igennem med min datter og tænk jer næsten alle billeder er hun i rødt- orange- gul næsten intet lyserødt : 0
Det gode er, at langt de fleste billder passer til mine Studio Calico kits, *GG*
Noget jeg slet ikke havde tænkt dengang jeg tegnede et abonnement hos SC, jeg var bare vild med deres Kits : )
Håber i får en rigtig god mandag alle sammen, og tak fordi du kiggede forbi : )

13 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO. Elsker også farverne, hvad er det SC er - månedspakker? Hvad koster de?

    SvarSlet
  2. Skønt LO og et super dejligt billede af din datter.
    Du kunne evt. farve din overskrift i en anden farve og lægge Glossy accent over det.

    God dag. Rysse

    SvarSlet
  3. Dejligt layout. Det er da sjovt med de kits, at de passer til flere år gamle billeder. Det kan jo ikke være bedre. Passer de lige så godt til sønnen ?

    SvarSlet
  4. Super skøn Lo... og så herligt et foto. Og mums for nogle lækre boller... det kune være man lige skulle bage nogle. God mandag

    SvarSlet
  5. Uh-ha... hvor du har været flittig!!
    LÆKRE (savle) boller... og super kært LO.
    Ha' en god mandag...

    SvarSlet
  6. Et meget skønt LO, og jeg kan da godt se der står: Little Princess, flot med den barnevogn, er det fra en månedes pakke? og de boller ser så dejlige ud så man får mundvand. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. De ser lækre ud dine fastelavnsboller.
    Flot Lo.

    SvarSlet
  8. Flot LO med et skønt billede af din datter, og farverne er også rigtig fine, synes jeg.
    Mums - de fastelavnsboller ser godt nok gode ud :0)

    SvarSlet
  9. Sødt LO og hvor ser hun kær ud din datter. Uhm de fastelavnsboller ser gode ud!

    SvarSlet
  10. Lækker fastelavnsbolle, hyggeligt.
    Rigtig skønt LO, jeg så straks hvad der stod-tænkte først over det,
    da jeg læste det. Sødt billed:)
    Sjovt med de farver;)

    SvarSlet
  11. Med sådan et billede, kunne du have brugt hvilket som helt papir, hvor er hun kær ;-) Sødt layout og lækre boller du fik bagt dér...

    SvarSlet
  12. Ummm hvor ser dine boller lækre ud, du må lige komme forbi her med et par stykker;o)
    Hvor er det bare blevet godt dit lo, og hvor ser hun bare sød ud....

    SvarSlet
  13. Mums nogle lækre boller.... kan lugte dem helt til Allerød og det tager man jo heldigvis ikke på af. =0) Sødt LO - kender godt det med farverne - min yngste var baby i den lilla, brune, orange periode.

    SvarSlet