lørdag den 15. marts 2014

Forårs kort : )


Sikke dog nogle fantastiske forårs dage, vi har haft, det har været så dejligt.
så gør det ikke så meget at vejret er skiftet lidt.
Dette kort har jeg lavet til min mor, synes hun trængte til noget forår med klare farver.

Jeg stemplede dette hero Arts stempel  først på kort basen og derefter på alm kopi papir og klippede det ud til en mask, så fik det en gang mist.
Jeg har farvelagt blomsterranken med copics, og brugt noget Stickles Clear Rock Candy.
I bunden er der lidt Washi tape.


Tak for jeres kommentarer, dem sætter jeg stor pris på : )

Rigtig god weekend til jer alle.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt... så fint masket og så flot farvelagt

    God lørdag aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se jeg har kommenteret fra den forkerte blog, men det er altså mig :-)))

      Slet
  2. Super flot kort og i herlige farver, så man bli´r helt glad i låget af at se på det. ha ha
    Há en rigtig god søndag.

    SvarSlet
  3. Dejligt forårskort i skønne farver.

    SvarSlet
  4. Så skønt et forårskort - og det er da osse lige det man trænger til nu ;)

    SvarSlet