onsdag den 23. april 2014

Værtindegaver til påsken.

Som altid er jeg bagefter : ) tiden flyver afsted, og der er mange ting for tiden at holde styr på, Sebastian skal jo starte efter sommer ferien på STU ( særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse)
Så lige Pt er vi ved at indkøre en ny lærer, det tegner godt : )

Nå men lidt har jeg lavet her er den til min søster og hendes to piger (host) de er kun 18 og 23 år meeen sådan en bliver man jo ikke for gammel til vel : )




Kurven har jeg skåret på min Cameo, det samme det meget enkle kort som er en hare, jeg fandt noget gammel papir det lignede pels, og det var oplagt at bruge det på dette kort, jeg fyldte kurven med blomster frø, påske æg og satte de to små lam i sammen med noget karse.

Til pigerne havde jeg skåret disse gulerødder ud på Cameo, synes selv de er ultra søde, og fyldt dem med…. påskeæg selvfølgelig.




Vi har haft en dejlig påske med famliesammenkomster x2 og ren afslapning, min mand havde fri alle dagene juhuu det var dejligt : )
Så jeg fik ryddet op  i alle mine scrapting hvor er det dejligt igen at kunne finde dem : )

Så jeg ønsker jer et forsinket men velment, god Påske : )

Rigtig god uge til jer og tak for jeres kommentarer,




4 kommentarer:

  1. Hurra for cameoen .... Super flotte gulerødder og en lækker kurv. Held og lykke med STU og den nye lærer til Sebastian

    God aften til dig

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle skønne påske projekter!!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det var da nogen super fine ting du har haft gang i - og nej man bliver aldrig for gammel til lidt påskeæg ;)

    SvarSlet
  4. Hi there everybody, here every person is sharing these kinds of experience, therefore it's nice to read this blog, and I used to pay a quick visit this
    webpage all the time.

    Here is my web page: Dragon City Hack

    SvarSlet