torsdag den 10. juli 2014

Studenter kort

Min skønne datter er blevet student, tillykke. Det er jo efterhånden et stykke tid siden men eftersom jeg er en rigtig dårlig blogger må jeg prøve at få indhentet noget.

Min nevø blev også færdig med hans HHX, så ham lavede jeg selvfølgelig også et til.
De er begge lavet som Donna kort, synes ikke rigtig der findes nogle pæne stempler at den rigtige studenter hue (desværre)

Meget simple, men sådan kan jeg rigtig godt li dem. For nemheden skyld har jeg lagt Donna skabelonen ind i min silhouette program, så går det jo som en leg : )

Rigtig god dag : )

2 kommentarer:

  1. Tillykke med datteren - og også med nevøen :)
    Rigtig fine Donna kort du har lavet til dem begge to! :)

    SvarSlet
  2. Flotte studenter kort og kanon lækkert layout, du har lavet også!!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet