onsdag den 10. februar 2016

60 års fødseldag og sølbryllups gave/kort

Min bror havde købt en super flot model af en cykel, den skulle bruges til gave, til en 60 års og et sølvbryllup.
De skulle give penge som gave. Han ville gerne have cykeltasker eller cykelkurv, til pengene.
Der skulle også være et kort der passede til og det hele skulle være maskulint og enkelt.

Cyklen inden jeg startede.



Med cykelkurv, kurven er skåret på min silhouette, og fundet i deres butik.
Sløjfen er også derfra.

Kortet er også lavet på silhouette, damecyklen er fra butikken, jeg lavede små ændringer og så var det også en herrecykel ; )




Lavede print and cut, så indersiden også passede.


Min bror var super glad, det var modtagerne også : )

Ønsker jer alle en rigtig dejlig uge 
Og tak for jeres besøg.



3 kommentarer:

  1. Det blev flot. Ikke nogen nem opgave, men du løste det flot!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Woww, hvor er det et lækkert sæt..... så kreativ du har været med cyklen og det fine kort
    Det er jeg helt sikker på at din bror var glad for at kunne give som gave

    Ha en fin søndag

    SvarSlet
  3. Næh hvor det blev lækkert. :0)

    SvarSlet