tirsdag den 17. januar 2012

Clean and Simple

Jeg har siddet og hygget mig med at lave et clean and Simple kort. Jeg så at card and scrap havde denne udfordring, det måtte jeg lige prøve : )



Jeg skal en tur til tandlægen  : ( ikke at jeg har den store lyst. Jeg har desværre smidt min bideskinne væk, sover med den pga at jeg skære tænder.
Vi har endevendt hele hytten, været alt igennem inkl div skraldespande suk.... men den har fået vinger, så jeg skal have lavet en ny. Hvor er det bare træls. Kender i det med bare at løbe rundt og lede alle steder, man drømmer om det om natten. Man synes lige at man jo ikke har kigget i støvlerne feks, selv om man ved at det nok er højst usandsynlig *GG* så jeg havde heldigvis en tid i forvejen nu skal de så bare liiiige lave et aftryk.


Dem der har undret sig over hvad det var for en die, i sidste indlæg på det sidste kort, må jeg desværre skuffe jer, i spare jeres penge i denne omgang : ) det er en sticker hvorfra ved jeg ikke, den dukkede bare op under oprydningen : )


Dejligt at høre at de fleste af jer har løst jeres problemer med blogger igen : ) og tak for jeres søde kommentarer dem sætter jeg stor pris på : )
Rigtig god dag til jer alle ; )



15 kommentarer:

  1. wawww hvor er den skøn, de ugler er bare sååå søde

    100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring♥
    klemmmm

    SvarSlet
  2. Lekkert kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort :) De ugler er bare SÅ kære. Håber du finder den skinne. Den ligger og gemmer sig et sted. :o)
    Knuz Carina

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort. Det var da uheldigt med din bideskinne. Håber de er hurtige til at lave en ny til dig.

    SvarSlet
  5. Så lækkert et CAS kort... kan godt li din baggrund og de ugler er da bare så cute. Øv med din mistede bideskinne
    Ha en god tirsdag

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet
  6. Hvor et lækkert CAS kort. 1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap :)

    SvarSlet
  7. Aw, dette var skikkelig herlig! :)
    Så søte ugler.

    SvarSlet
  8. Et rigtig sødt kort med det skønne hjerte igen.
    Held og lykke hos tandlægen.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et dejligt kort.
    Surt med bideskinnen. Den koster sikkert en bondegård..

    SvarSlet
  10. Rigtig sødt kort - elsker det træstempel - må jeg simpelthen eje på et tidspunkt

    SvarSlet
  11. Det er bare så flot. Lækkert med det træstempel.
    Den bideskinne dukker nok op - efter du har fået lavet en ny. Hvor er det træls. Tænk hvor mange scrapsager, du ville kunne få for det den sikkert koster. For slet ikke at tale om ubehaget ved tandlægebesøget. Bare dumt.
    Håber du hygger dig i aften.

    SvarSlet
  12. Ej hvor er det kort bare sødt. Det hjerte er så lækkert. :)
    Øv at bideskinden er blevet væk, men den kommer frem fra sit skjul når du har fået en ny....har prøvet det med nogle nøgler som var "væk" ;O)
    Du må ha' en skøn aften
    Knuz

    SvarSlet
  13. ØV med den bideskinne - jeg ved hvor dyr Mies var - AV mit dankort. Super fint enkelt kort - rigtig god ide med den træstruktur - jeg har en embossing træfolder - måske smart til flere I love U kort - det ligner jo den gamle ide med at skære et hjerte i en træstamme. (UHA håber ikke Greenpeace læser med her...) =0)

    SvarSlet
  14. Dette kortet var supersøtt. Uglene var skikkelig søte sammen med teksten!

    Smil fra Sandra :)

    SvarSlet