onsdag den 2. marts 2011

Kortmester hos Scrapsisters opgave 2 : )

Denne uges udfordring lød på at vi skulle lade os inspirere af dette kort hos scrapsisters.
Desuden skulle der være noget gult og en sløjfe på kortet.

Jeg lavede flere udgaver, og havde mine kvaler med hvor et af dem jeg skulle vælge *GG*
Det blev dette.

Jeg har ladet mig inspirere, af firkanter og ugler : )



Jeg lavede også dette, hvor inspirationen var firkanter.


Samt dette, hvor blomsten var min inspiration ; )

Hvis du mangler inspiration, til dine kort skal du bare kigge ind hos scrapsisteres, der er vild mange skønne her er det album med kort fra 1 opgave 

Håber i alle får en rigtig god uge : )



11 kommentarer:

  1. Det var da nogen skønne kort du har fået lavet til udfordringerne :)

    SvarSlet
  2. jeg ELSKER dine kort. Specielt at du har lavet falske syninger - som jeg var mega meget i tvivl om var falske overhovedet - og de ugler er fantastisk. Jeg hepper på dig :)

    SvarSlet
  3. Fin fortolkning af kortet til SS. Den opgave volder mig godt nok problemer. Forsøger igen i morgen.
    KH 10na

    SvarSlet
  4. Søde kort...hvor er din lille ugle kær ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et cute uglekort!!
    De er allesammen flotte, men jeg elsker ugler.

    SvarSlet
  6. Hvor er de skønne begge to men uglekortet suk, det er for lækkert ;)

    SvarSlet
  7. Smukke kort du har lavet. Og sikke da et pillearbejde med alle de små firkanter. Men fint blev det jo, og så de sjove skønne ugler.
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  8. ps. Jeg kan desværre ikke huske hvor de luftballoner er fra. De er GAMLE!; )

    SvarSlet
  9. Hvor er de smukke... så flot at blive inspireret af firkanterne på denne måde

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  10. super fine kort , flot med bogstaverne og dejlige farver du har brugt

    SvarSlet
  11. Sådan nogle lækre kort! Det har været meget svært at vælge!
    Rigtig gode farver og lækker opsætning!

    SvarSlet