torsdag den 10. marts 2011

Kortmester opgave 3

Først tusind tak, for jeres søde og gode kommentarer, også omkring bloggen : ) det er ikke svært, kun lige at  hitte ud af hvordan. Man er jo liiiidt nervøs for at slette noget ikk pips ; )
@ Aka jeg skal have lavet en header, men jeg har bare ikke fundet den helt rigtig endnu, den kommer : )


Jeg ved ikke med jer, men jeg synes denne opgave var ret svær.
Runde ting og sort, samt 3 lag  er fine, men glimmer og noget krøllet. Uff...... alt for mange begrænsninger ; )
Så jeg har bare skubbet det, men tiden er jo ved at rende fra mig, skal jo også have pakket til lørdag : ))
Selv om jeg ikke tager ret meget med, jeg ved at jeg ikke får lavet ret meget. Så bare lige så jeg evt kan lave et par kort : ) (hvis det kommer over mig)
Jeg skal følges med Mau, så det bliver vildt hyggeligt.
Her er kortet det har krævet sin Qvinde, selv om det ikke ser sådan ud ha ha ......


Det er kun to dage, til Convention er I klar???

Rigtig god dag til jer alle
vi ses.



9 kommentarer:

  1. Så vidste du lige at du var kvinde til at lave det kort :o) det er blevet flot. Jeg glæder mig da til at se hvad du får købt til conventionen. Jeg skal desværre ikke afsted før til efteråret.

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså, at det er blevet et flot kort!
    Rigtig god tur til Convention. Køb nu rigeligt ; )

    SvarSlet
  3. Det er blevet så super flot... ser godt ud med alle de æbler

    Ha en dejlig tur på lørdag

    SvarSlet
  4. Det er da nogle rigtig fine kort du får lavet til kortmesteren!

    SvarSlet
  5. Det er da et fint kort. Og jeg er SÅ klar til convention, mangler lige at pakke en taske med den smule i, jeg skal lave, plejer nemlig ikke at få lavet det helt vilde. Men regner med at skulle lave konfirmationskort. KH 10na

    SvarSlet
  6. Super fint kort - på trods af begrænsningerne ;D
    Jeg synes også det er lidt hyg'ligt at rode rundt med bloggen - og har også været så "dygtig" at få slettet både det ene og det andet i starten, me øvelse gør html-mester *G*

    SvarSlet
  7. Flot kort med nogle skønne æbler

    SvarSlet
  8. Det blev da et superflot kort du fik lavet. Trods dine problemer !

    Ja, så er det ved at være sidste udkald til pakningen....Jeg er ikke rigtig kommet igang.
    Min mand siger vi skal huske olie. Til hvad ??? Til kæberne, siger han så ! Og synes selv han er rigtig sjov !

    Jaja, det er slet ikke så let at finde en pæn header. Jeg tør heller ikke pille for meget. Så jeg har valgt at blive selvforsynende. Jeg blev så inspireret af din og Pips nye blog, at jeg også fravalgte min julerøde blog...hihi. Hyggeligt legetøj.

    På gensyn lige om snart.

    SvarSlet
  9. Kære Birgit.
    Jeg syntes du har fortolket udfordringen rigtig fint... er vild med dine æbler og grønne nuancer... De spreder godt humør!
    Jeg håber, at du får en skøn weekend!
    Knus Engel...

    SvarSlet