lørdag den 24. december 2011

24 dec glædelig JUL

Så blev det den 24 dec, og jeg klarede det at blogge hver dag, juhu. Det har til tider holdt lidt hårdt, men igen i år har det været så sjovt : )
Så hyggeligt at følge, jeres skønne blogge her i juletiden.

Juletræet med sin pynt står klar, med nogle af gaverne tihi
SÅ spændene
Min søster ved at jeg bare er SÅ nysgerrig, så den røde pakke der ligger fra Esprit, er til mig. Tænk hun har været så fræk, at skrive i alle 4 hjørner "ikke kigge" Nix pille. Gad vide hvor hun har den tanke fra at jeg liiige skal mærke/kigge *GG*

Nogle af jer ville gerne se et billede af kalkunen, her lægger den i køleskabet. Skal nok tage et bedre billede af den, når den er i ovnen, men det billede må vente lidt : )
Tusind tak for alle jeres søde, skønne og sjove kommentarer igennem december mdr : )




Jeg vil ønske jer og jeres familier en rigtig glædelige JUL.

17 kommentarer:

  1. I bliver da nok mætte i aften *lol*
    Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

    SvarSlet
  2. Flot træ og den kalkun ser bestemt lovende ud.
    Ja det har været så hyggeligt at juleblogge igen, selv om det tager meget tid. Men hyggen og fællesskabet ved det projekt opvejer klart arbejdet.
    Jeg undrer mig over din søsters nix-pille på pakken. Hvorfor i alverden har hun dog skrevet det ? Som om du kunne finde på det......hæhæ.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie herfra.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  3. Så flot jeres juletræ ser ud og en kæmpe kalkun:-)
    Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  4. Hvor er jeres træ smukt pyntet. :)
    Hold da op en basse ja I går da ikke sultne i seng :)
    Hihi det lyder lidt til at din søster kender dig rigtig godt. :)
    Ønsker jer en rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  5. Fint juletræ, og i går da ikke sultne i seng =D
    Mistroisk søster du har =D
    Glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  6. PS. Julelig hilsen lonol/Lonnie

    SvarSlet
  7. Flot juletræ og en kæmpeflot kalkun ;0)
    Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul - samt takke for en hyggelig december.

    SvarSlet
  8. Rigtig flot juletræ.
    Glædelig jul til dig og dine. I skal nok blive mætte med den kæmpe du har klar til ovnen.

    SvarSlet
  9. Flot træ.
    Måske din søster taler af erfaring ;-)
    Spændende med den store kalkun.
    glædelig jul.

    SvarSlet
  10. Det er godt at høre at der også er et lille barn gemt i dig ; ) : )
    Rigtig god jul til dig og familien.

    SvarSlet
  11. Tak i lige måde... og tak for hyggelig juleblogging...
    Glæder mig til at se "dyret" i ovnen... ;o)
    knus

    SvarSlet
  12. Tak for hyggelig juleblogging og Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  13. Rigtig glædelig jul til dig og dine. Tak for dine søde kommentarer på min blog. Kh 10na

    SvarSlet
  14. Dejlig træ og kalkun, den jul kan vist ikke slå fejl, juleknus morkaren.

    SvarSlet
  15. Flot, at du fik blogget alle dagene - det kan jeg vist ikke prale med. ;o)

    Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul og held og lykke med at gøre kål på kalkunen. ;o)

    SvarSlet
  16. Det er en ordentlig kalkun du har der, og jeg synes vores and var stor!
    Glædelig jul til dig og dine, spændende hvad der var i den røde pakke :o)

    SvarSlet
  17. Juletræet så flot pyntet og kalkunen er klar til ovnen. Håber I havde en skøn jul

    SvarSlet