søndag den 23. december 2012

23 dec

Så blev juletræet pyntet, det er bare så køn i år begge børn har hjulpet, så det er super hyggeligt.
Toni er i jylland efter min mor, jeg må indrømme at jeg er glad når det begge er sikkert herhjemme, sikke et vejr.



Lige et billede af julekortene, jeg siger tusind tak til Bla. Nikolette og Gitte, hvor er de flotte det er nu nogle helt særligt når man får et hjemmelavet kort : )
Resten af kortene er fra familien og dem er jeg naturligvis også rigtig glade for ; )

Håber ikke i skal alt for meget ud her lillejuleaftensdag, pas på jer selv, og rigtig god dag, nu er det snart nu : ))

6 kommentarer:

  1. Det var godt nok en lang tur han skulle køre, hvis han skulle hente hende i jylland!
    Hyggeligt juletræ.
    I må have en rigtig god jul og godt nytår.

    SvarSlet
  2. ihh super fint og med rigtige lys
    du ønskes en glædelig jul her fra mig og et rigtigt godt og spændende nytår

    SvarSlet
  3. Flotte julekort. Stakkels mand, lang tur han er ude i. Og så i det vejr.
    Jeg håber begge er kommet hjem i varmen til jer andre.
    God 23. dec.

    SvarSlet
  4. Ja, det er ikke vejr til lange traveture, men dejligt inde i varmen og især med det smukke træ at se på. glædelig jul til dig og din familie knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Skønt juletræ - her i huset kommer der også flag på - det skal der da !

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Jeg håber mand og mor kom sikkert hjem, for det blev da godt nok møgvejr at køre i. Smukt træ

    SvarSlet