søndag den 9. december 2012

9 December

Så blev det den 2 advent og sneen vælter ned ikke snestorm ( endnu) men det er super hyggeligt at kigge  på indefra : )
Husk min Blogcandy du kan nå det endnu : )

Her kommer der nogle flere julekort.




Jeg har leget en del med min Cameo, det er rigtig sjovt og den har så mange muligheder jeg er super glad for mit køb : )
Ang leverpostejen til junior, så får han også i løbet af dec men ikke hver dag, han skulle jo nødig blive træt af, at spise den : ))
Nu skal jeg desværre ud i sneen mangler lidt til bagningen i dag står den på masser af peppernødder og der skal laves gammeldags hvid kål.
Rigtig god 9 dec. til jer alle ; )

9 kommentarer:

  1. Smukke julekort du har lavet sammen med Sille ;)
    Jeg er rigtig glad for at høre, at knægten dog trods alt får sin leverpostej *G*
    Her sner det også - så der er vist mest dømt krea hygge idag :)
    Ha' en dejlig 2. søndag i advent :)

    SvarSlet
  2. Her i Vestjylland skinner solen fra en skyfri himmel og det drypper og drypper (tøvejr). Fine jule kort. Jeg er endnu ikke sprunget på Sille bølgen,men er bestemt fristet. Fortsat god søndag. K h 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte julekort.
    Godt at sønnen din ikke bliver snydt for den hjemmelavede leverposteg.
    Er du helt sikker på at jeg ikke må nu? ; )
    God sne søndag.

    SvarSlet
  4. Fine julekort. Ja det er et skønt stykke legetøj den Cameo, jeg er også rigtig glad for min! :)
    God adventssøndag:)

    SvarSlet
  5. super skønne julekort i glade farver. God fornøjelse med turen ud, har lige været ud og handle og føj for et vejr vi har her

    SvarSlet
  6. Flotte julekort i skønne og dejlige farver :)
    Her er det desværre ikke blevet til så meget sne som jeg havde håbet på. Men der kan jo stadig nå at komme mere :)

    Rigtig god søndag, og god fornøjelse med bagningen.

    SvarSlet
  7. Flotte julekort i de skønneste friske farver.
    Godt jeg ikke behøver ud i dag. Det er både koldt og glat - og intet er ryddet her hos os.
    Og vi har vist ikke engang så meget sne som jer....
    Vi køber altså den frosne Sønderjyske hvidkål, og laver med margarine og fløde. Og kan ikke smage forskel på den hjemmevredne kål....og det er et værre mas og grisseri at lave selv.
    God søndag aften til jer.

    SvarSlet
  8. lækre julekort, i lækre farver.

    rigtig god 9 december aften.

    knuss♥

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle fine kort du har lavet:0). Kunne godt være man skulle overveje sådan i Cameo.
    Håber du fik hvad du manglede, så du kan komme i gang med bagningen.
    Hav en god aften:0)

    SvarSlet