søndag den 8. december 2013

8 dec og 2 advent

Så blev det allerede 2 advent og der skulle åbnes gaver : )

Jeg fik denne vandflaske til min træning, lækker sag, og dejlig stor, plejer typisk at drikke mindst 1 liter : )

Men han snød mig, han havde også en lille ekstra ting.
Spændt pakkede jeg den lille gave op og inden i lå den skønneste troldekugle. Jeg har samlet på dem i ca 20 år, og hver enkelt betyder rigtig meget for mig : )
Den hedder stjerneskud og ser sådan ud.
Teksten der beskriver den lyder : Du glimter som diamanter. Jeg ønsker mig din kærlighed – for evigt.

Så snøft .. ikke et øje var tørt : )) ingen tvivl om at jeg har verdens dejligste mand, som jeg elsker højt ; )

Der tog han fusen på mig ; ) 

Rigtig dejlig 2 advent til jer alle derude.



12 kommentarer:

  1. Lækker gave og sikke så romantisk han er ... sød tekst

    God 2. søndag i advent

    SvarSlet
  2. Ja, du har virkelig været heldig med din mand. Sikke en gave at få......Jeg bliver jo helt rørt.

    Vandflasken er jo også fin.....Meeeeeen, troldekuglen. Den slår den altså. hihi.
    Stor ros til din mand fra mig.

    God 2. søndag i advent.

    SvarSlet
  3. ja du har da skudt papegøjen ,sikken en skøn gave. Forsat god søndag

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige gaver!
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Ååh hvor var det sødt, sikke fine gaver, han har fundet til dig her. Han er da godt nok en keeper helt sikkert. Men jeg skal bestemt heller ikke klage, det er da helt sikkert he he he.

    SvarSlet
  6. Hvor romantisk! :-). Dejlige gaver du har fået.

    SvarSlet
  7. Altså praktiske gaver er jo godt nok, meeen de andre er nu hellere ikke at kimse af, rigtig sødt af din mand at sørge for lidt af begge dele :o)

    SvarSlet
  8. Sikke en sød mand du har - dejligt at blive forkælet - og du har fortjent det :-)

    SvarSlet
  9. Det var jo et par skønne gaver du har fået - og da især den sidste..sikke en sød og romantisk mand du har ;)

    SvarSlet
  10. Årh hvor er han bare sød din mand. :) Nogle dejlige gaver du fik
    Knusss

    SvarSlet