mandag den 11. januar 2021

Baby shower

 I denne Corana tid, er det ikke nemt at skulle holde et baby shower, det blev holdt med 7 mennesker i nov, på en super fin Cafe, hvor alt var tænkt igennem. Det var en rigtig god oplevelse for alle.

Jeg var blevet spurgt om jeg måske kunne lave et skilt eller noget med hendes navn til dekoration. Jeg viste jo ikke hvordan den Cafe så ud, så det måtte tænkes. 

Jeg fandt på at navnet skulle være 3d bogstaver, så kunne de måske bruges bagefter.

Jeg er ikke det mest finger færdige det indrømmer jeg gerne, men det lykkes efter laaaang tid. Jeg var helt overbevist om at jeg var klisteret sammen tilsidst, hurra for Adhesive Eraser :)

Jeg var meget tilfreds da de endelige var færdige og de står nu på børneværelset : )








Filen har jeg fundet i Silhouettes Store, Papiret med hjerter er fra Octoberafternoon.

Vi ses snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar