onsdag den 6. januar 2021

Den første baby i familien : )

 Nej nej jeg er ikke blevet mormor, men jeg har fået en gradniece : ) Det unge par blev gift i sommeres og d. 23 dec 2020 blev deres lille pige født. 

Jeg kan jo ikke lade være, det er SÅ lang tid siden mine var små, jeg måtte bare finde på noget.

Det blev dette album, som de selv kan sætte deres præg på, ville ikke dekorere det, for smag og behag er så forskelligt, så jeg holdt det så simpelt som muligt.

De blev virkelig glade, og det var jo det der var vigtig.

Her er nogen billeder, skal nok prøve at begrænse mig ( lidt) tihi...











Jeg har brugt papir fra Echo Park Baby girl og lidt fra Bundle of joy. 

Anden på forsiden er fra Octoberafternoon, stillle og roligt bliver mit lager tømt, for OA suk..

Håber på at finde noget der rammer samme stil.

Rigtig god dag, vi ses snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar