mandag den 4. januar 2021

Godt Nytår alle sammen

 Godt Nytår alle sammen, det kan da ikke blive andet : ) 

Julen er godt overstået og det var en rigtig dejlig jul, selv om den jo ikke blev helt som den plejer.

Jeg gik død på Bloggen igen igen, men jeg giver ikke op, det må kunne lykkes.

Der er ikke mange der blogger, det tager også tid, men jeg gør det fordi jeg har lyst, og selv synes det er hyggeligt. 

FB og mig bliver aldrig venner, jeg er der fordi næsten alt sker der, men jeg ligger ikke noget op, det gør jeg her og på insta.

Her får i lidt af det jeg har lavet igennem den sidste tid, der kommer mere de næste dage.






Året julekurve blev delt ud, til verdens bedste og dejligste mennesker.



Pas rigtig godt på jer selv i denne tid, hvor jeg bare GLÆDER mig til at kunne komme på en scrap messe igen. 

Vi ses : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar