søndag den 31. oktober 2010

julekort

Der har været meget stille på bloggen, tiden har bare ikke været til det (desværre)
Lidt har jeg fået lavet, mest julekort, og en lille opgave i scrapfestivalen, den stopper  i aften.
Jeg nåede slet ikke det jeg ville, men dog mere end sidste år juhuuu : )

Her er opgave 26 fra festivalen, hvor man skulle lave to runde kort.











Jeg prøver at få lavet mine julekort inden midt i nov. nu må vi se om det lykkes : )
Her er nogle af dem.



Beklager  billede kvaliteten.











Jeg glæder mig super meget til SAM, desværre kommer jeg kun søndag, bare for at kigge : )
Håber vi ses.
Rigtig god søndag aften til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Hvor er de søde dine julekort .. og vidt forskellige.

    SvarSlet
  2. ih hvor er de bare rigtig mange fine :D Me like :D

    SvarSlet
  3. skønne julekort du har lavet ...og sikke en masse du allerede har lavet

    SvarSlet
  4. Sikke en masse lækre kort, du har lavet!

    SvarSlet
  5. Hvor har du da været flittig med julekortene.
    Jeg kan godt lide din stil.
    SAM ! - heldige dig ! God fornøjelse, og god shopping ! LOL.

    SvarSlet
  6. så søde julekort, flot med de runde. jeg skal også til SAM begge dage så kan være vi ses

    SvarSlet
  7. Det ser ud til, at du rigtig har hygget dig med de fine kort. De er rigtig søde!

    SvarSlet
  8. Super søde - og meget forskellige julekort, som du har lavet :)

    SvarSlet
  9. Super fine kort :)
    Tak for din kommentar hos mig - kunne du kende noget bånd og nogle billeder :-P
    De næste julekort er til kortkassen, jeg får ikke selv skrevet julekort, men har nogle ordrer liggende :)

    SvarSlet