onsdag den 6. oktober 2010

Se hvad posten kom med : )

Her til morgen kom posten med alt dette : )

Jeg var så heldig at jeg vandt hos Kreative Fornemmelser  det var en giveaway, pga over 100 followers og mere en 5000 besøg, samt at Pia havde fødselsdag : )
Skønne ting jeg siger 1000 tak, sikke en dejlig dag det er i dag.


På lørdag skal jeg til scrap Marathorn hos Love2scrap, er der nogen af jer der skal med?? kunne være super hyggeligt : )


HUSK og at du stadig kan være med på min Blog candy, sidste frist er søndag inden kl 10.00
Rigtig dejlig dag. 

5 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det bare nogle lækre ting. Glæder mig til at se hvad du får lavet. Håber du får en god og kreativ lørdag.KH 10na

    SvarSlet
  2. Tillykke med gevinsten :) Det var da nogle ret så lækre ting du der fik.

    SvarSlet
  3. Ihhh, hvor lækre sager. Tillykke med dem.

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig!
    Nu håber jeg bare at din candy kommer hjem til mig ; )

    SvarSlet
  5. Tillykke - det ser lækkert ud. Glæder mig til at se, når det efterhånden bliver brugt.

    SvarSlet