mandag den 18. oktober 2010

Scrapsisters festival

Her i weekenden fik jeg ikke scrappet så meget, jeg havde fået nogle nye ting, som jeg også lige skulle afprøve : )
men et enkelt Lo blev det da til : )
Jeg går og overvejer at ønske mig copics, til jul, hvis nogen af jer har gode ideer, til hvorfor nogle farver det er gode at begynde med (desværre rækker pengene ikke til dem alle LOL)
Må i meget gerne komme med ideer.
Det er meget blandet jeg farvelægger, som Penny Black stempler, Hero Arts, og lidt Maganolia.
Jeg nyder at vores  datter hjemme på efterårsferie, (hun er normalt på efterskole) det er bare Så.... dejligt.
Rigtig god efterårsferie, til dem af jer der har det, og resten ønsker jeg en rigtig god uge : )
1000 tak for alle jeres dejlige kommentarer.

7 kommentarer:

  1. Åhhh.... det LO er simpelthen noget af det mest nuser!!! Elsker alle poterne og kødbenene - og især billedet :o) Desværre ved jeg ingenting om copics - men jeg håber, at en anden kan hjælpe dig... Rigtig god ferie til dig :o)

    SvarSlet
  2. Så lækker dit LO er blevet... et rigtigt vovse lo. Skønne små detaljer

    SvarSlet
  3. For det første er det dog en dejlig smuk hund du har. Og så har du lavet et rigtig sødt og sjovt lo. Herligt med de poter og kødben.
    Jeg ejer ikke en copic. Og ved intet om det. Jeg er fornylig begyndt på at male med distress ink og vandpensel. Har nogle få H2O farver også, men foretrækker inken. Den kan blandes på alle ledder. Har 7, og kan lave alle farver - stort set.

    Rigtig god hygge-ferie-uge til dig. NYYYYD det. Det må være så dejligt ! Husk at forkæle hende.

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt kort du har fået lavet af Viggo - den søde hund.
    Jeg mener at jeg næsten lige har set, at Gitte/Hobbyboden har givet et forslag.. men om det var på hendes blog, i nyhedsbrev eller hos SS kan jeg ikke huske. Og finder du ikke noget, så skriv lige, for jeg ved, hvem man kan spørge GG

    SvarSlet
  5. Lækkert layout med flot opsætning.
    Må jeg spørge hvad du plejer at farvelægge med?
    For copics kan blive et dyrt bekendskab... ; )

    SvarSlet
  6. Flot Lo og rigtig sød hund. Jeg kan se at du også er med i scrapfestivallen på scrapsisters, det er jeg også og det er rigtig hyggeligt synes jeg. Jeg glæder mig til at se hvad du ellers får lavet. vh Renne

    SvarSlet
  7. Hej Birgit
    Jeg kan ikke sige så meget klogt om farvelægning. De forskellige farvemetoder ender jo også meget forskelligt op. Men kan du ikke prøve copics hos nogen for du indvesterer?
    Hilsen Karina

    SvarSlet