torsdag den 7. oktober 2010

Scrapfestival hos Scrapsisters

Så fik jeg lavet 3 layouts til Scrapfestivalen, lang tid siden jeg har lavet Loér, men det er vildt hyggeligt.


































Det var mine første bidrag, jeg havde næsten glemt, hvor sjovt det er at lave de store 12"x12" dem må jeg heller lave nogle flere af : ) Er du med til Scrapfestivalen hos Scrapsisters ?
Rigtig god aften og tak, for alle jeres søde kommetarer : )
HUSK du kan stadig nå at være med på  min Blog Candy sidste frist søndag kl 10.00 : )

9 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne. :)

    Ihh jeg må se at få lavet lidt igen, godt vi skal afsted på lørdag.

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet lækre din layouts. Billedet på nummer 2 ser helt vild ud med alle de computer.. griner

    SvarSlet
  3. Du er nødt til at lave nogle flere LOs for de er bare SUPER godt :)

    SvarSlet
  4. Ja, som Maria siger: Du er nødt til at lave nogle flere lo'er. De er bare så fine. Især nr 2 er da virkelig sjov - for det er jo ikke lige det, man tænker som emne til scrap. Men rigtig flot er det.
    Nej jeg er ikke med til festival. Har rigeligt andet, og kan ikke overkomme så meget. Har det fint med lidt ind imellem - som jeg lige har lyst til.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte layouts.
    Ja, jeg deltager også lidt ; )

    SvarSlet
  6. Så flotte, sjove og så forskellige LO'er du har lavet... fortsæt du bare med det

    SvarSlet
  7. Du er da bare super produktiv! Godt gået.

    SvarSlet
  8. Du har da været flittig! :) Fine LO du har lavet. Hmm... jeg har TILMELDT mig Scrapfestival men ehmm... hihi... intet lavet endnu da *G* - Rigtig God weekend.

    SvarSlet
  9. Hold da op, skal da love for du får lavet noget, dejligt :) Ja jeg er tilmeldt men ak går ikke lige helt efter planen men det kommer, det satser jeg da ¨på, mangler bare lidt af det der tid :)

    Rigtig god lørdag aften til dig

    SvarSlet