tirsdag den 21. december 2010

21 dec

Så er der kun 3 dage til jule, glæder i jer : )

Ganske rigtig var der flere af jer der gættede rigtig, den til højre var min datters værk, og farmands den til venstre *GG*
Uha har i hørt vejrudsigten : ( den lyder ikke godt for juletrafikken, de råder folk til at tage afsted i morgen.
Så jeg håber min mor dukker op i morgen : )

I dag fik jeg TH distress ink af min mand+ nogle lækre bånd fra kreativefornemmelser.

Jeg fik sørme også et skønt julekort af Nicolette, mange har sikkert set det, men jeg er nu den lykkelige ejer : )
her er lige et billede


Passer lige til vore elskede Viggo, Sebastian synes det var så sjovt at der stod labradorable christmas : )





Gaven i dag var fra Lindberg, mange tak Mette










Min mand er vild med Nuser, og disse her fik han sidste år, af nogle af vores venner. Læg mærke til højtalerne, jeg siger bare at han spiller, rocken roll christmas, og temmelig højt : )
Nuser og Woodstock er bare herlige ; )


Håber ikke snestormen bliver så slem, som de truer med, så i alle kan være sammen med dem de elsker Juleaften.
1000 tak for alle jeres skønne,dejlige kommentarer de mig bare så glad (juleglad) *GG*
Rigtig god aften til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Det var da nogle rigtig fine ting :) Hvor er din mands nuser dog sød!

    SvarSlet
  2. Nej, Mio - der er kun 2 dage til jul. Her hos os. Vi holder nemlig en ekstrajul den 23. dec. Så vi er ved at være klar.
    Fine, fine ting og kort du har fået.
    Nuser er også bare sød - og kommer med mange gode bemærkninger.
    Det er ikke godt med vejrudsigten. Alle gæster vi skal have her både den 23, 24 og 27 kommer udefra. Så vi er også lidt spændte på vejret. Uha. Men vi er ikke ramt som jer...iflg de billeder vi ser på TV.
    Lad os håbe at din mor når frem...

    SvarSlet
  3. sikke lækker pakkekalender gave, din mand han kan bare det der. ja vi må håbe alle når sikkert frem til juleaften men vejrudsigten er ikke for god.
    Du må have en glædelig jul

    SvarSlet