torsdag den 30. december 2010

Rigtig godt nytår til jer alle : )



Rigtig godt nytår, til jer alle.
Tusind tak for alle jeres besøg og skønne, dejlige kommentarer det gør en SÅ glad.

I år bliver det en stille og rolig aften, vores datter er hjemme til maden, men skal så til stor fest : )
Min søn, mand og mig skal hygge hele aften med spil, chips og drikkevare.
Dronningens nytårs tale og 90 års fødselsdagen skal vi naturligvis se, og skåle nytåret ind.

Det er flere år siden vi har været helt alene, men jeg glæder mig, en af fordelene er jo at jeg så kan få min elskede grønlangkål, kålpølser m.m på selve nytårsaften ( det er jo ikke gæstemad, for ikke sønderjyder)
tihi....

Jeg håber at jeg i 2011

-får
scrappet mere : )
-bliver
hurtiger (jeg er såååååå langsom og kan tage dage, om et enkelt lo)
-lære nye teknikker
-bruge mindre tid på min
Mac(host host) *G*
-træne mere i mit fitness center
-se mindre tv
-få læst nogle gode bøger
- spise sundere

Det må være nogle af mine mål for 2011

Har du nogle mål for 2011?

Rigtig godt nytår, pas godt på jer selv og hinanden, håber at møde rigtig mange af jer i løbet af næste år

GODT NYTÅR : )

12 kommentarer:

  1. Hahaha.....skønt billede.
    Og så synes jeg, vi skal tænke på hinanden mens vi spiser nøjagtig samme menu nytårs aften. Herligt !

    Dine nytårsønsker kunne være skrevet af mig. Jeg ville ønske de var realistiske her....men jeg er bange for at de er for høje til mig !

    Godt nytår til dig og dine.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  2. Herligt billede... ligner nogle, hvor nytårsaften er overstået :-)
    Vi skal også bare sidde os to gamle, stille og rolig med god mad og en god flaske vin, men det har vi nu gjort i mange år.

    Godt nytår til dig og din familie

    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke lavet mål for næste år, men dine kunne jeg selv have skrevet 100 % ; )
    Min mand og jeg skal hygge med god mad og hvad der dertil hører. Drengene skal i byen. Det er så første gang, vi skal være uden drengene Nytårs aften! ; (
    Godt Nytår til jer.

    SvarSlet
  4. Har sendt dig en pb på scrapsisters.

    SvarSlet
  5. Jeg vil også lige ønske dig og dine et godt nytår. Det kunne være hyggeligt at mødes til en convention en gang i det nye år. Jeg får sendt candyen på mandag. Bestemt en god menu i skal have i aften. Vi skal have hamburgryg og diverse tilbehør, for mine unger er ikke så vild med grønlangkål at det gør noget :D

    SvarSlet
  6. Skønne mål du har. Jeg har masser og masser af mål :) Et overordnet: Være mere kreativ.
    Rigtig rigtig godt nytår :)

    SvarSlet
  7. Rigtig godt nytår til dig og din familie - håber I får en skøn aften :)
    ..og så glæder jeg mig til at følge med i hvordan det går med dine mål i 2011 ;D..

    SvarSlet
  8. Mit eneste mål for 2011 er IKKE at have nogen som helst!!
    Jeg har masser af drømme og ønsker og ting jeg godt kunne tænke mig at nå, men ingen mål - så bliver jeg bare så skuffet.
    Tusinde tak for alle dine søde kommenterer på min blog i 2010 og jeg glæder mig til at blogge med dig i 2011 også.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  9. Dejlige mål for i år. Glæder mig til at følge med herinde og se, om du når dem alle :) :)
    Jeg har som sådan ikke de vilde mål for 2011.

    SvarSlet
  10. hvor er det nogle gode mål!
    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  11. Rigtig godt nytår til dig og din familie.
    vi havde en stille aften med et nabo par, der venter på at hun nedkommer med deres "nr. 2" så en rolig aften med 3 små børn og dejlig mad.
    Mål for 2011 har jeg egentlig ikke, men har en plan om at lave nogle scrap mål, så må vi se om jeg holder dem.

    SvarSlet
  12. Absolut ingen mål for 2011!!!! Slet ikke sådan nogle gennemførte som dig :-)
    Godt nytår til dig og dine! Håber at I alle kom godt og sikkert ind i det nye år!

    SvarSlet