fredag den 19. december 2014

19 december 2014

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer i går, dem blev jeg virkelig glad for:

Vi har juleferie nu juhuuu, det er virkelig rart.

Vi startede dagen med lidt julehygge sammen med Sebastians lærer, ønskede hinanden god jul, og tog derefter op til Hornbæk efter vores skønne juletræ.

Vi siger tusind tak til Anne og Christian : )


Jeg håber at komme på blog-rundfart lidt senere, men skal lige have lavet gammeldags hvidkål først.
Rigtig god aften, her d. 19 december.

8 kommentarer:

  1. rigtig god ferie fra en der selv har ferie og i skulle da have været indenom til kaffe når nu i var på disse kanter :O)

    SvarSlet
  2. Sikken et flot træ I har fundet.... Så er der snart styr på julen!!??
    Hav en rigtig dejlig fredag aften.... efter hvidkålen =0)

    SvarSlet
  3. Gammeldags hvidkål, er det stuvede hvidkål? jeg elsker hvidkål det smager godt og det er sundt. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næsten, men ikke helt. Det er mere finthakket og ikke helt så flydende i konsistensen. Smagen er bedre efter min mening, selv om jeg også holder af almindeligt stuvet hvidkål.

      Slet
  4. Dejlig med juleferie - du må nyde den! Flot træ i har fundet.

    SvarSlet
  5. Det lyder dejligt med ferie. Nyd det. Du har jo kogt og bagt længe, så du må kunne holde lidt fri nu.
    Smukt juletræ I har fået. Der mangler bare lidt sne for at få den rette stemning.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det flotte træ og rigtig god juleferie :D

    SvarSlet
  7. Sikke et flot træ - men fristes til at sige at blondinen er flottere :) Har altid været vant til hund hjemme hos mine forældre (og der var det Golden Retriever i små 20 år), men selvom vi begge er hundeelskere, synes vi bare ikke, vi er nok hjemme til at have sådan en, så jeg nyder i stedet andres hunde, når det er muligt ;)

    SvarSlet