torsdag den 4. december 2014

4 dec 2014 julekort

Jeg havde bare helt glemt hvor hyggeligt det er at blogge, og kigge forbi alle i andre. Hvor er det bare rart og meget hyggeligt : )

Her kommer et julekort mere, jeg skulle afprøve nogle teknikker : )

Det er bare dårlige lysforhold i denne tid, det beklager jeg.


Her kan man lidt bedre se, hvor flot det skinner : )
Brugt Stikles og en masse Glozzy : )


Skal lige nå ud og handle ind til julebagningen, dejligt at Netto liiige har tilbud på smør, når jeg skal bruge det : ))

Rigtig god 4 dec til jer alle og Tak fordi i kiggede forbi.

12 kommentarer:

  1. Sikke du har været i gang med teknikerne. Flot.
    Og Glossy gør nu noget .....
    Ja Netto har tilbud på smør, men ikke på mel, som jeg mangler......

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort, jeg er bare altid vild med glossy og andet glimmer he he

    SvarSlet
  3. Jeg imponeres hver gang jeg ser/bruger glossy på kort... det er simpelthen VILDT med den forskel det betyder...
    Super flot kort...
    Og JA... må også indrømme at det altså "bare er så hyg'ligt" at juleblogge.... fnis
    God restdag/aften

    SvarSlet
  4. ja det med dårligt daglys kender vi vist alle til. Skønt kort med masser der glimter

    SvarSlet
  5. Det er da fine kort, og dårligt lys på denne årstid, det må vi vist finde os i. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert kort !
    Glædelig 4.december

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt.... dejligt at du begynder at blogge igen. Det er så hyggeligt :-))

    ha en god aften

    SvarSlet
  8. Fint kort og altid godt med en anledning til at prøve en ny teknik

    SvarSlet
  9. Flot kort. Man kan godt se din "behandling" af bladene. Flot 3 d effekt.

    SvarSlet
  10. Flot kort - og ja, det er rigtig hyggeligt med juleblogning

    SvarSlet