lørdag den 20. december 2014

20 december 2014

I dag skal vi til jule tam tam hos min storebror, altid sjovt og hyggeligt.

Jeg havde ingen gaver pakket ind, for vi bytter også gaver med dem vi ikke holder jule med. Så der var mange der skulle pakkes ind + dem til pakke legen : )

Jeg hygger mig med det, men vil helst have tid, og det har jeg ikke i år, men det blev ok alligevel : )

Jeg er et kæmpe rodehovede : )

Her kan i se lidt af det.


Så mangler jeg bare resten : )

Rigtig god 20 dec til jer alle derude : )




5 kommentarer:

  1. Hihi. Ja det roder jo......og du har meget at nå. Når du så ligger og snuer til langt op af dagen, så får man travlt....haha.
    Håber I får en hyggelig dag.

    SvarSlet
  2. Når enden er god er alting godt ;)
    Er sikker på at du "kom i havn" med pakkeriet...
    Håber i har nydt dagen... eller nyder den... ;)
    God aften i hvert fald =0))

    SvarSlet
  3. Håber du nåede alt gave-pakkeriet, og at I havde en super god dag :)

    SvarSlet
  4. Ja, det kender jeg jo alt for godt til. Elsker at pakke gaver ind og kræse lidt om dem, men har heller ikke haft tid til det her i denne jul, så det er ikke helt blevet som drømt om, men det går nok :) Bare der i stedet bliver hygget, så går det nok alt sammen ;)

    SvarSlet
  5. Her i huset, pakker Max gaverne ind, og jeg sætter bånd og "gave mærker" på, og det kan saktens rode meget mere end det du viser her. knus morkaren.

    SvarSlet