tirsdag den 9. december 2014

9 december 2014

I dag har jeg været til fys, jeg bøvler med min skulder, jeg har været der to gange og kan mærke at det begynder at virke : )
Han er super dygtig. Jeg har aldrig prøvet det før, har haft mange skader som hånd og fodbold spiller , samt 11 år i forsvaret : ) men det har altid helet sig sig.
Mon det er pga. at jeg snart er antik som det var nogen af jeg der pænt hentydede fnisssss


I dag vil jeg vise jer endnu et julekort.
Brugt stempelsæt fra Lawn Fawn, der hedder Pa-Rum-Pa-Pum-Pum.


Håber i får en rigtig dejlig 9 december og tusind tak for jeres kommentarer : )

13 kommentarer:

  1. Dejligt kort og skønt stempel.
    Og jeg er da sikker på du er så gammel at skavankerne begynder at komme....haha. Derfor går jeg til træning i fys en x ugtl. Det gør man i min alder. Og har travlt alle andre dage med tandlæge, læge, fordame, frisør og andre steder, der kan hjælpe med at holde det hele i gang......sådan er det bare.
    Så vent med at klage til du bliver lige så gammel som mig...LOL.

    God aften.

    SvarSlet
  2. Sødt kort :)
    Ja fysioterapi er godt - de kan nogle tricks!

    SvarSlet
  3. Det stempel er bare SÅ NUTTET - fint kort. Og jeg kan høre min første plade som barn der netop var med "Little drummerboy" hver gang jeg ser teksten "Pa-rum-pa-pum-pum" =0)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det kort bare så sødt. Må vist finde mine LF stempler frem. Havde lige glemt jeg havde dem..;O)
    Knus

    SvarSlet
  5. sikken et kært kort og jeg er glad for min fys. Besøger hende hver 3 uge for at holde gigten i rygen i skak

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig sødt julekort.
    God bedring Birgit!

    SvarSlet
  7. Super super flot kort :-) god bedring med skulderen

    SvarSlet
  8. Sødt julekort du har lavet!

    SvarSlet
  9. Sjovt og glad kort. God bedring

    SvarSlet
  10. Hvor er det skønt, når man møder en, der kan hjælpe med de skavanker, kroppen nu engang byder en
    Sødt kort, du der har lavet

    SvarSlet
  11. DET er simpelt hen kært... sikke nogle søde figurer og teksten... ja, den drøner også for mit indre øre... er ret vild med ham "Drummerboy"... ;)
    Håber det får en ende med den skulder... det er surt at ha' bøvl med lemmerne...
    Føler mig nu HELT sikker på at det IKKE er fordi du er ANTIK.... det varer MAAAAANGE år.... ti-hi....god 10. dec.

    SvarSlet